Tvorba a správa PPC kampaní


Uděláme z on-line reklamy stroj na peníze.

 

Chci z PPC vytěžit maximum


Proč optimalizovat PPC reklamu

PPC reklama - růst tržeb

Vyšší tržby

Porostou vám příjmy, získáte nové zákazníky, známější brand.

PPC reklama - TOP pozice

Budete na TOP pozicích

Budete vidět na fráze, které vydělávají. TOP produkty na nejvyšších pozicích na Heurece či Zboží.cz.

PPC reklama - novinky

Systematický rozvoj

Dáme vašemu projektu řád a jasný směr. Přesně vidíte kde jste a co ještě zbývá udělat.

PPC reklama - dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Staneme se partnery v marketingu. Většina klientů s námi je 5 a více let.

PPC reklama - ušetříte

Ušetříte

Budete utrácet za kampaně, které přináší objednávky. Díky relevantní reklamě platíte méně za proklik.

PPC reklama - novinky

Nezůstanete stát na místě

Testování novinek a případné nasazení rychleji, než to zmerčí konkunce.

Postup spolupráce

  • 1

    Nasdílejte nám účty

    Napojíme si vaše účty – Sklik, Google Ads, Analytics a další. Takto uvidíme do vašich systémů, aniž byste nám museli sdělovat hesla. Chráníme tak vaše soukromé údaje.

  • 2

    Sdělte nám vaše cíle

    Aby byla spolupráce plnohodnotná, potřebujeme znát vaše cíle. Chcete být vidět na prvních pozicích? Chcete maximalizovat tržby, ale zároveň neprodělat? Dosáhnout určitého PNO? Jakmile toto víme, jsme schopni se na vaše kampaně podívat i z obchodního pohledu.

  • 3

    Tvorba PPC auditu

    Audit PPC probíhá v nástroji Marketing Mapy. Zmapujeme vám kompletní stav PPC reklamy – vč. analytiky, spolupráce PPC a SEO atd.
    Výstup z auditu bude:

    • seznam úkolů, které máte hotové,
    • seznam úkolů, které jsou relevantní, ale nemají prioritu,
    • prioritní úkoly, které patří do Akčního plánu.

    Ke každému kroku je vždy uveden nejen problém a jeho řešení, ale i odůvodnění. Proč se úkol dělá, co se stane, když se nevyřeší a jak postupovat.

  • 4

    Realizace návrhů a doporučení

    Následně provedeme potřebné úpravy na základě doporučení z auditu. Něco opraví váš správce webu, či správce obsahu, ale spoustu věcí jsme schopni opravit my. Proto zde spolupráce na PPC zdaleka nekončí.
    Pokračuje:

    • pořádným tuningem PPC kampaní,
    • jejich automatizací, nasazením scriptů.
    • Tvorbou nových kampaní.
  • 5

    Pravidelná správa PPC

    PPC svět žije. Každý den přibývají noví inzerenti a uživatelé. Zvyšují se náklady, přibývají lepší argumenty konkurentů, přicházejí novinky, mění se pravidla. Postaráme se o vaše účty, abyste se mohli věnovat svému oboru. Nastavíme dlouhodobou měsíční spolupráci.

Ceník měsíční správy PPC kampaní

Služby
Pro živnostníky

Standardní e-shopy
Do cca 10 000 položek

Velké e-shopy
Od 10 000 položek

Správa Facebook Ads

Správa Firmy.cz a Google Places

Tvorba nových kampaní

Vedení projektu v Marketing Mapách

od 4 990 Kč

Mám zájem

od 9 990 Kč

Mám zájem

od 15 990 Kč

Mám zájem

 

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Testimoniály

Co správa PPC reklamy obnáší?

 

Týdenní rutiny

  • PPC: Hlídání stanovených cílů.
  • PPC: Hlídání prodělečných sestav filtrem (útrata přes 1000 Kč bez konverze).

Měsíční rutiny

  • Zbožáky: Kontrola nespárovaných produktů.
  • Reportování výsledků.
  • PPC: Kontrola vyhledávacích dotazů a přidání vylučujících slov, či návrhu nových sestav do Akčního plánu.
  • Google Ads: Kontrola vývoje Skore kvality a vylepšování kvality reklam.
  • PPC: Kontrola, zda inzerujeme na TOP pozicích kvalitní produkty přinášející zisk.
  • Zbožáky: Kontrolovány nespárované produkty a prováděno případné dopárování.

Kvartální rutiny

  • PPC: Kontrola kvality návštěv vstupních stránek
  • PPC: Přidání vylučujících umístění a nových sestav na základě kontroly.
  • Google Ads: Kontrola Doporučení z Google Ads a akceptovány přínosné návrhy.
  • PPC: Kontrola dotazů z organického vyhledávání – hledání příležitostí pro PPC
  • PPC: Tvorba sestav a kampaní pro výkonná klíčová slova.

Půlroční rutiny

  • PPC: Optimalizace rozšíření reklam.
  • PPC: Multiplikátor – nastavení biddování pro jednotlivá zařízení
  • PPC: Přidávání nových inzerátů pro A/B testování.
  • Heureka: Kontrola, zda k osamoceným produktům neexistuje produktová karta

Roční rutiny

  • Zbožáky: Pravidelný Technický audit
  • Ověření aktuálnosti stanovených KPI.
  • Roční vyhodnocení za uplynulý rok
  • Stanovení a revize TOP produktů
  • Zbožáky: Pravidelně kontrolováno chybné napárování a napraveny chyby.

… A další činnosti v rámci pravidelné správy.

Chci správu PPC




Jsme vyškolení profesionálové:

Ověření Sklik

sklik.cz

Zakládáme si na bezpečném a transparentním přístupu ke klientům. Účet je pouze klienta, se všemi daty. Žádné sdělování hesel. My máme nasdílený přístup. Za naše znalosti a proklientský přístup jsme získali titul Ověření Sklik.

Ověření Zboží.cz

Zbozi.cz

Za profesionální a otevřený přístup ke klientům jsme získali titul Ověření Zboží.cz. Využijme společně srovnávače naplno.

Google Partners

Máme možnost exkluzivní podpory AdWords, členství v komunitě, aktuální informace. Jsme zváni na vybrané akce Google. Čím jsme si to zasloužili? Prokázanými znalostmi, hospodařením s rozpočty a výkonem kampaní u našich klientů.

Heureka partner

heureka-badge-partner-webprezent-small

Mezi prvními víme o změnách v Heurece. Máme možnost účastnit se workshopů i osobních setkání. Víme o novinkách dřív než ostatní. Pojďte do toho s námi.


Neutrácejte zbytečně. Svěřte nám správu Sklik a Google Ads do péče.

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.