Proč optimalizovat PPC reklamu
Porostou vám příjmy, získáte nové zákazníky, známější brand.
Budete vidět na fráze, které vydělávají. TOP produkty na nejvyšších pozicích na Heurece či Zboží.cz.
Dáme vašemu projektu řád a jasný směr. Přesně vidíte kde jste a co ještě zbývá udělat.
Staneme se partnery v marketingu. Většina klientů s námi je 5 a více let.
Budete utrácet za kampaně, které přináší objednávky. Díky relevantní reklamě platíte méně za proklik.
Testování novinek a případné nasazení rychleji, než to zmerčí konkunce.
Postup spolupráce
Nasdílejte nám účty
Napojíme si vaše účty – Sklik, Google Ads, Analytics a další. Takto uvidíme do vašich systémů, aniž byste nám museli sdělovat hesla. Chráníme tak vaše soukromé údaje.
Sdělte nám vaše cíle
Aby byla spolupráce plnohodnotná, potřebujeme znát vaše cíle. Chcete být vidět na prvních pozicích? Chcete maximalizovat tržby, ale zároveň neprodělat? Dosáhnout určitého PNO? Jakmile toto víme, jsme schopni se na vaše kampaně podívat i z obchodního pohledu.
Tvorba PPC auditu
Audit PPC probíhá v nástroji Marketing Mapy. Zmapujeme vám kompletní stav PPC reklamy – vč. analytiky, spolupráce PPC a SEO atd.
Výstup z auditu bude:- seznam úkolů, které máte hotové,
- seznam úkolů, které jsou relevantní, ale nemají prioritu,
- prioritní úkoly, které patří do Akčního plánu.
Ke každému kroku je vždy uveden nejen problém a jeho řešení, ale i odůvodnění. Proč se úkol dělá, co se stane, když se nevyřeší a jak postupovat.
Realizace návrhů a doporučení
Následně provedeme potřebné úpravy na základě doporučení z auditu. Něco opraví váš správce webu, či správce obsahu, ale spoustu věcí jsme schopni opravit my. Proto zde spolupráce na PPC zdaleka nekončí.
Pokračuje:- pořádným tuningem PPC kampaní,
- jejich automatizací, nasazením scriptů.
- Tvorbou nových kampaní.
Pravidelná správa PPC
PPC svět žije. Každý den přibývají noví inzerenti a uživatelé. Zvyšují se náklady, přibývají lepší argumenty konkurentů, přicházejí novinky, mění se pravidla. Postaráme se o vaše účty, abyste se mohli věnovat svému oboru. Nastavíme dlouhodobou měsíční spolupráci.
Ceník měsíční správy PPC kampaní
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Testimoniály
Co správa PPC reklamy obnáší?
Týdenní rutiny
- PPC: Hlídání stanovených cílů.
- PPC: Hlídání prodělečných sestav filtrem (útrata přes 1000 Kč bez konverze).
Měsíční rutiny
- Zbožáky: Kontrola nespárovaných produktů.
- Reportování výsledků.
- PPC: Kontrola vyhledávacích dotazů a přidání vylučujících slov, či návrhu nových sestav do Akčního plánu.
- Google Ads: Kontrola vývoje Skore kvality a vylepšování kvality reklam.
- PPC: Kontrola, zda inzerujeme na TOP pozicích kvalitní produkty přinášející zisk.
- Zbožáky: Kontrolovány nespárované produkty a prováděno případné dopárování.
Kvartální rutiny
- PPC: Kontrola kvality návštěv vstupních stránek
- PPC: Přidání vylučujících umístění a nových sestav na základě kontroly.
- Google Ads: Kontrola Doporučení z Google Ads a akceptovány přínosné návrhy.
- PPC: Kontrola dotazů z organického vyhledávání – hledání příležitostí pro PPC
- PPC: Tvorba sestav a kampaní pro výkonná klíčová slova.
Půlroční rutiny
- PPC: Optimalizace rozšíření reklam.
- PPC: Multiplikátor – nastavení biddování pro jednotlivá zařízení
- PPC: Přidávání nových inzerátů pro A/B testování.
- Heureka: Kontrola, zda k osamoceným produktům neexistuje produktová karta
Roční rutiny
- Zbožáky: Pravidelný Technický audit
- Ověření aktuálnosti stanovených KPI.
- Roční vyhodnocení za uplynulý rok
- Stanovení a revize TOP produktů
- Zbožáky: Pravidelně kontrolováno chybné napárování a napraveny chyby.
… A další činnosti v rámci pravidelné správy.
Neutrácejte zbytečně. Svěřte nám správu Sklik a Google Ads do péče.
Napište nám nebo zavolejte
Petr Jiránek
U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.
777 279 355