PPC (Sklik, AdWords, Facebook ADS)


Postaráme se o vaši PPC reklamu. Od počáteční analýzy přes založení / přebrání účtu, tvorbu kampaní až po následnou správu. Specializujeme se na Sklik, Google AdWords, Facebook.

Kampaně pohlídáme, aby dosahovali stanovených cílů.

Počáteční analýza

Na začátku je potřeba si sednout a ujasnit si několik věcí:

  • Cíle, aneb čeho chcete PPC reklamou dosáhnout. Možná je vaším cílem pouze zvýšit povědomí o značce a být více vidět. Ve většině případů, ale chcete zvýšit tržby vašich služeb, či eshopu.
  • Marže na produktech – důležité hlavně proto, abychom věděli, zda-li se reklama stále vyplácí.
  • Cílovou skupinu. Velmi důležité. Rozhodně to nejsou „všichni“. Mohou to být maminky z okolí Prahy, domácí kutilové, ženy mezi 30 a 50 lety sledující módu apod. Cílovou skupinu je potřeba na začátku dobře ujasnit. Na jejím základě budeme cílit reklamu a promlouvat k těm správným lidem.
  • Vaše konkurenční výhody
  • USP (unikátní prodejní argument)
  • a další věci, které potřebujeme znát, abychom mohli začít tvořit PPC kampaně.

 O co všechno se postaráme?

  • Vytvoření nového účtu, případně o to, abyste jste nám předali účet stávající. Na Facebooku již obvykle osobní profil máte. S vaší asistencí (přes vzdálenou správu) vám založíme Business Manager – firemní účet na Facebooku.
  • Pomůžeme vám při dobíjení kreditu, či nastavení fakturace.
  • Tvorba PPC kampaní dle stanovených cílů z počáteční analýzy.
  • Následnou správu PPC kampaní (Sklik, AdWords), kde se vám postaráme o:
    • Kontrolu vyhledávacích dotazů (jak vás lidé hledají). Nechodí na váš web přes nerelevantní slova jako „bazar“, „zdarma“, apod? Postaráme se o to, aby se toto nestávalo.
    • Přidávání a testování reklamních inzerátů, stopování neúspěšných.
    • Odhalíme neúspěšné kampaně,  či reklamní sestavy (nedosahují stanovených cílů) a zastavíme je, aby vám nečerpaly peníze z kreditu.
    • Přidáme k reklamám rozšíření – odkazy na podstránky, telefonní číslo, konkurenční výhody a další. Vaše reklama se ve výsledcích vyhledávání opticky zviditelní a pomůže potencionálním klientům.
    • Zkontrolujeme, jak se vyvíjejí pozice reklamích inzerátů,
    • Dlouhodobě klademe důraz na snižování ceny za proklik.

Sklik

Sklik má dnes mnoho možností. Nemusíme se zaměřit jen na klasickou reklamu ve vyhledávání na Seznamu, ale i na tyto věci:

Sklik retargeting

Znovu oslovení lidí, kteří již navštívili váš web. Návštěvnici se dnes rozhodují mnohem déle, než něco koupí, především, pokud jde o dražší věc. Proč se jim tedy nepřipomínat?

Produktové inzeráty (Sklik PLA)

Znáte to – produkty i s obrázkem. Efektivní a účinné. No, řekněte, nechtěli byste to také?

PPChit

Produktové reklamy ve vyhledávání Seznamu. Narozdíl od klasických ručních kampaní pracujeme s XML feedem – jsme schopni pokrýt celý sortiment a do inzerátu vložit např. i cenu, která zůstane vždy aktuální. Návštěvník tak vidí, kolik ho bude produkt stát, jeho název i vaši konkurenční výhodu.

To ale není vše. Sklik dnes již umí cílit např. i na zájmy lidí (co si dlouhodobě prohlížejí na internetu, v poslední době často nakupují).

Sklik jde velmi rychle dopředu a bylo by škoda toho nevyužít.

Google AdWords

V AdWords má mnohem více možností, než Sklik. Proto se v něm laik velmi snadno ztratí.

Remarketing, PLA, i cílení na zájmy najdeme i zde, ale v ještě propracovanější formě s širším využitím a detilnějším nastavením. Některé typy kampaní, např. DSA (dynamické reklamy ve vyhledávání), byste v Skliku hledali marně.

Google AdWords má navíc tu výhodu, že můžeme cílit i na zahraničí.

Facebook ADS

Na Facebooku dnes lidé tráví mnoho času. Zároveň mu dávají obrovské množství dat, které my můžeme velmi dobře použít v reklamě:

Proklik na web

  • Cílená reklama podle věku, vzdělání, rodinného stavu, zájmů, apod.
  • Remarketing – návštěvník přijde na váš web a vy se mu následně budete připomínat na Facebooku, kde tráví večery. Proč toho nevyužít?

Akvizice fanoušků

Placená forma získávání fanoušků stránky. Investice se vám nevrátí hned, ale v průběhu dalších měsíců, či let. Tito lidé od vás nakoupí dodatečně – např. díky vašemu příspěvku z Facebook stránky.

Zní to zajímavě, že?

Kontaktujte nás přes formulář, či na emailu info@webprezent.cz a nechte vytvořit PPC kampaně, optimálně i s následnou správou.