PPC reklama aneb plaťte za proklik
Plaťte za proklik či ještě lépe řečeno – plaťte za potenciálního zákazníka. PPC reklamy v poslední době prožívají skutečný boom a právem. Jsou výborným doplňkem přirozené SEO optimalizace u výsledků, kde se nepodaří dosáhnout pomocí SEO požadovaného výsledku.
Sklik
Seznam pro své účely reklamy placené za proklik spustil Sklik. Vzhledem k tomu, že jsou inzeráty zobrazovány nejen v pravé a spodní části fulltextu, ale zároveň i ve zboží, firmách a encyklopedii, zasáhne Vaše reklama ohromné množství lidí.
Zároveň i cena za proklik není u Skliku přemrštěná, obslužná aplikace pro tvorbu inzerátů je intuitivní a přehledná, i když bych řekl, že dost pomalá. U Skliku je patrná dost velká inspirace systémem AdWords.
AdWords
Fulltextový vyhledávač Google používá pro potřeby PPC reklamy inzertní systém AdWords. AdWords nezasáhne sice tolik návštěvníků internetu, zato může nabídnout menší cenu a spolupráci s dalšími „googlovskými“ aplikacemi, jako je Google Analytics.
Etarget
Kvalitní inzertní systém Etarget. Pro doplnění k Skliku a AdWords ideální. Etarget spolupracuje skoro se 300 portály, na kterých se Vaše inzeráty mohou a nemusí zobrazit (stačí je buď povolit či zakázat). Zajímavost jednotlivých portálů se samozřejmě odvíjí od Vašeho předmětu podnikání a typu sortimentu.
V samotném systému Etargetu je nástroj pro tvorbu klíčových slov, můžete si i zobrazit počet konkurenčních inzerentů. Výše ceny za proklik je na způsobu přihazování, a Vždy vidíte kolik je zapotřebí, aby jste se dostali na vyšší pozice. Celkově je aplikace velice dobře propracovaná a rychlá.
AdFox
Inzertní systém AdFox využívá portál Centrum. Ze všech zmíněných je AdFox asi nejhorší a v takové konkurenci jako je Sklik, AdWords a Etarget není důvod ho používat.
Oborové portály
Spousta oborových portálů nabízí vedle reklamy placené za časový úsek i PPC reklamu (ne vždy to je však výhodnější), většinou se s provozovatelem portálu můžete domluvit. Jákákoliv reklama na oborových portálech je většinou velice výhodná a má vysokou míru konverze.
- Jak vytvořit web pomocí WordPressu - 14.6.2021
- Jaký byl WordCamp Praha 2017? - 25.2.2017
- Přehledné info k https - 23.2.2017