Ověřeno zákazníky (OZ) je certifikát od Heureky, který vyjadřuje spokojenost zákazníků. Hodnocení se sbírá na základě dotazníků, které chodí nakupujícím. Vlastnictví certifikátu je klíčem k mnoha možnostem na Heurece.
K čemu je dobrý certifikát Ověřeno zákazníky?
- Využivání Sortiment Reportu.
- Možnost aktivace Heureka košíku.
- Možné zapojení do soutěže Shop roku.
- Export recenzí od zákazníků na e-shop.
- Možnost využití Dostupnostního souboru.
- Biddování na Heurece. Možnost se dostat do boxu Doporučené produkty.
- A další.
Ověřeno zákazníky především buduje důvěru. Prezentuje e-shop jako věrohodný.
Existenci certifikátu můžete prezentovat i v reklamních inzerátech, např. formou rozšíření v Google Ads.
Podmínky k získání Ověřeno zákazníky
Získání certifikátu není úplně triviální. Existuje modré a zlaté Ověřeno zákazníky.
Získání modrého odznaku OZ
Je třeba splnit následující podmínky:
- Aktivace OZ v administraci Heureky.
- Implementace služby na e-shop.
- Získání minimálně 90% hodnocení od zákazníků.
- Získání dostatečného počtu hodnocení (řádově desítky).
Pozor na to, že certifikát je pomíjivý. Jakmile za posledních 90 dní klesne hodnocení pod 88 %, nebo dojde k výraznému poklesu počtu hodnocení (např. vlivem sezóny), může dojít k odebrání certifikátu.
Získání zlatého odznaku OZ
Je třeba splnit následující podmínky:
- Aktivace OZ v administraci Heureky.
- Implementace služby na e-shop.
- Získání minimálně 97% hodnocení od zákazníků.
- Získání dostatečného počtu hodnocení (řádově stovky).
Pozor na to, že certifikát je opět pomíjivý. Jakmile za posledních 90 dní klesne hodnocení pod 95 %, nebo dojde k výraznému poklesu počtu hodnocení (např. vlivem sezóny), může dojít k odebrání zlatého odznaku a nahrazení modrým.