Co je to Dynamický remarketing?
Uživateli se zobrazují produkty, které navštívil na webu. Týká se hlavně e-shopů, ale za splnění určitých podmínek jej mohou využívat i ostatní.
Proč využívat dynamický remarketing?
Často se stane, že návštěvník webu hned nenakoupí. Pravděpodobnost odkladu je obecně tím větší, čím dražší je výrobek nebo služba. Proto je remarketing je skvělým doplňkem pro akviziční kampaně. Uživateli se připomíná formou navštívených produktů. Jedná se o obecně jedno z nejvýkonnějších cílení v PPC reklamě.
Typy cílení Dynamického remarketingu
Uživateli se dynamicky zobrazují produkty dle automaticky vytvořených publik:
- zboží, které v minulosti navštívil na e-shopu,
- zboží z kategorie, kterou navštívil,
- produkty, které přidal do košíku, ale nenakoupil,
- související produkty s nakoupeným zbožím, apod.
Jak vypadají inzeráty?
Reklama v Google Ads
Reklama v Skliku
Dynamický remarketing vs. Dynamický retargeting
Jedná se prakticky o to samé. Jedná se pouze o jiné názvosloví. Sklik používá Dynamický retargeting.
Co je třeba?
Google Ads
Podmínkou je nasazení měřícího kódu, ideálně přes GTM a implementace vlastních parametrů.
Sklik
Pro základní Dynamický retargeting je třeba:
- propojení Zboží.cz a Skliku,
- průhledné logo v profilu Firmy.cz.
Další zdroje
- Oficiální nápověda Google Ads – Vlastní parametry.
- Oficiální nápověda Google Ads – Dynamický remarketing Google Ads.
- Oficiální nápověda Skliku – Dynamický retargeting.
- Oficiální nápověda Skliku – Pokročilé nastavení RTG kódu u kategorie (category).
- Oficiální nápověda Skliku – Dynamický retargeting pro ne-eshopy.
- RobertNemec.com – Jak nastavit dynamický remarketing, aby přinášel lepší výsledky s nižšími náklady.
- RobertNemec.com – Jak vymyslet dynamický retargeting na opuštěný košík v Skliku.