Chcete se inspirovat tvorbou PPC kampaní? Získat praktické výstupy?
Provedu vás vyhledávací sítí – od počáteční analýzy, přes zakládání kampaní v AdWords Editoru, až po kontrolní checklist.
Vyhledávací síť tvoří základ kampaní v Sklik a Google ADS (dříve AdWords). A přestože zestárla, stále patří k výbavě PPCčkaře. A čas od času omládne – přibude nové rozšíření, typy inzerátů, možnosti cílení.
Jak tvořím kampaně ve vyhledávací síti
- Nestřílím naslepo – připravím si Analýzu hledanosti.
- Tvořím kampaně v jednom zátahu pro Sklik i Google Ads. Používám AdWords Editor.
- Kampaně rozděluji do logických celků. Tématicky dle lokace, ceny (akce, sleva, výprodej), značek a další. Mohu pak lépe vyhodnotit, jaký typ dotazů funguje.
- Předcházím špatnému Skóre kvality a velkým útratám hned od začátku.
- Rozděluji sestavy dle shod klíčových slov:
- Přesná shoda obecně funguje lépe. Je výkonnější. Nemusíte řešit vyhledávací dotazy ani vylučující slova. Ostatní shody slouží pro sběr dat.
- Při omezeném rozpočtu, nebo slabém výkonu, sestavy pro shromažďování dotazů můžete jednoduše vypnout.
- Používám checklist. Jeden dostanete ode mě – zdarma.
Tento způsob tvorby kampaní se hodí spíše pro menší klienty, kde můžete účet vymazlit k obrazu svému.
Výhody a nevýhody postupu
- Plná kontrola nad kampaněmi.
- Snadná správa díky rozdělení sestav dle shod klíčových slov.
- Časová náročnost.
- Složitá tvorba.
- Není vhodný pro velké klienty.
Samotná tvorba kampaní tímto způsobem je náročná. O to snadnější je potom správa.
Vydejte se se mnou do světa PPC reklamy. Provedu vás. Krok za krokem.
Co nás čeká?
- Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti – Úvod (rozcestník).
- Rychlá Analýza klíčových slov.
- Tvorba PPC kampaní v AdWords Editoru.
- Import do Skliku.
- CheckList pro tvorbu kampaní ve vyhledávací síti.
Latest posts by Lukáš Kolovrat (see all)
- Microsoft Ads: Jaké jsou výhody a úskalí? - 4.6.2023
- Tahák pro vyhodnocování (KPI reporty) - 27.2.2022
- Nastavení Facebook Pixel Conversion API - 12.3.2021