Zaznamenali jste ve svých Facebook účtech hlášku o blížících se změnách v iOS14?
Zbystřete. Facebook zveřejnil několik novinek, které je třeba udělat, aby vaše reklamy dál běžely.
Změna pravidel Apple
V rámci ochrany soukromí Apple zpřísňuje pravidla. Týká se změn spojených s update iOS 14, které v ČR používá cca 17 % obyvatel. A aby bylo možné dál využívat Facebook pixel a měření konverzí, je třeba nastavit několik věcí.
Kroky k vyřešení update iOS14 na Facebooku
Ověření domény
Podobný princip jako u Google Search Console nebo Seznam WebMaster. Pokud nemáte e-shopové řešení typu Shoptet nebo E-shop-rychle.cz, je třeba vygenerovat a následně vývojářům zaslat soubor nebo kód, který vloží na web.
Nastavení událostí
Po ověření domény lze v prostředí Facebook Business Manageru nakonfigurovat události, kterými předejdeme vypnutí kampaní. Následně je seřadíme dle priorit, protože Facebook jich umožňuje měřit max. 8. Např. nákup, košík, registrace, zapojení do newsletteru.
Facebook Conversion API
Pro co nejpřesnější měření je třeba vyřešit ještě tzv. Facebook CAPI. Bez něho totiž v budoucnu nedoměříte odhadem 10 až 30 % událostí. Více zjistěte v článku Nastavení Facebook Pixel Conversion API.
Postup spolupráce
Nasdílejte nám účty
Pokud ještě nemáme přístup k vašemu Facebook účtu, udělete nám správcovská práva.
Vygenerování kódů a přístupového tokenu
Vygenerujeme kód pro ověření domény a přístupový token pro Facebook CAPI
Specifikace pro vývojáře
Vývojářům zašleme potřebné kódy a Facebook token. Máte-li krabicové řešení typu Shoptet nebo E-shop-rychle.cz, toto nastavíme sami. Stačí nám přístupy do administrace e-shopu.
Nastavení událostí
Následně nakonfigurujeme události pro Faceboook kampaně.
Kontrola a testování
Následně zkontrolujeme, otestujeme a přízpůsobíme si přehledy a konverzní okna.
Co od nás získáte?
- Zajištění nasazení Facebook Conversion API.
- Zajištění Ověření domény zdarma.
- Kontrola nastavení Událostí.
- Vyřešení hrozby zamítnutých reklam.
Cena se odvíjí od toto, zda máte e-shopové řešení (ShopTet, E-shop rychle aj.), nebo developery, se kterými je třeba ještě komunikovat a specifikovat zadání.
Chcete mít Facebook reklamy v pořádku?