Rychlá Analýza klíčových slov
Nestřílejte naslepo. Dělejte si PPC analýzy hledanosti. Poslouží nejen vám, ale i jako výstup pro klienta.
Nestřílejte naslepo. Dělejte si PPC analýzy hledanosti. Poslouží nejen vám, ale i jako výstup pro klienta.
Nebo-li také backlink či inbound link, je odkaz z jedné webové stránky na jinou webovou stránku.
Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO (on-page faktory na stránce). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s rychlou indexací Vašich stránek.
V předešlých článcích jsme si řekli proč je nutné zpětné odkazy vytvářet a jaké máme možnosti při budování zpětných odkazů. Samozřejmě, že nezáleží pouze na množství zpětných odkazů, ale i na správném tvaru a volbě klíčových slov v aktivní části odkazu (tzv. anchor text).
V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.
Chcete vědět ty nejzákladnější pravidla jakých se držet při kvalitní SEO optimalizaci? Přidáme Vám ještě několik bonusých rad na závěr.
Doména je jeden ze základních kamenů kvalitní webové prezentace, ovšem z pohledu lidí – vašich návštěvníků, potenciálních klientů a zákazníků, nikoliv z pohledu vyhledávačů, asi Vás zklamu, ale vyhledávačům je tvar Vaší domény víceméně ukradený. Dobrá doména totiž získává návštěvníky přímo (direct přístupy – tedy přístupy po „naťukání“ názvu webu do řádku pro URL)