Máte nastaveny srovnávače zboží a nevíte jestli dobře?
Neplní vaše obchodní cíle, představy a očekávání?
Proklepneme vaše zbožové srovnávače od základů až po střechu. Zjstíme, zda máte vypracované všechny potřebné úkoly.
Pro koho je audit vhodný?
- Pokud si zbožáky spravujete sami. A nevíte, zda dobře.
- Potřebujete nový vítr do plachet. Nápady. Inspiraci.
- Pokud za srovnávače máte odpovědnost, spravuje je někdo jiný a vy chcete profesionální nezávislý pohled.
- Chcete zjistit, zda využíváte XML na maximum a nepřipravujete se tak o tržby.
Získejte ze srovnávačů kampaní maximum
Nechte si udělat audit přes nástroj Marketing Mapy, který obsahuje více než 230 ověřených úkolů od předních odborníků na srovnávače zboží.
Co Audit srovnávačů odhalí?
Tak třeba toto:
- Máte kvalitní XML feed s požadovanými elementy?
- Nepřicházíte o tržby? Biddujete na správné produkty?
- Pracujete se správně spárovanými produkty?
- Informujete potencionální zákazníky o konkurenčních výhodách? Např. doprava zdarma, dárek zdarma aj.
- Máte nastavené měření konverzí (objednávek)? Bez měření cílů není co vyhodnocovat.
- Najdeme možnosti ke zvýšení výkonu.
Hlavně získáte doporučení. Co zlepšit, kde zapracovat, co vyhodit. Přehledně, seřazené dle priorit. Nebojte, s realizací vám pomůžeme. Rádi.
Postup realizace auditu
Nasdílejte nám účty
Udělíte nám přístupy do Heureky, Zboží.cz, případně dalších srovnávačů. Následně do Mergada či jiných aplikací na správu XML, pokud je využíváte.
Sdělte nám vaše cíle
Aby byl audit plnohodnotný, potřebujeme znát vaše cíle. Chcete být vidět na prvních pozicích? Chcete maximalizovat tržby, ale zároveň neprodělat? Dosáhnout určitého PNO? Jakmile toto víme, jsme schopni se na vaše kampaně podívat i z obchodního pohledu.
Tvorba samotného auditu
Tvorba auditu probíhá v nástroji Marketing Mapy. Zmapujeme vám tak kompletní stav srovnávačů – vč. analytiky, technického stavu XML, stavu spárovanosti atd.
Výstup z auditu bude:- seznam úkolů, které máte hotové,
- seznam úkolů, které jsou relevantní, ale nemají prioritu,
- prioritní úkoly, které patří do Akčního plánu.
Ke každému kroku je vždy uveden nejen problém a jeho řešení, ale i odůvodnění. Proč se úkol dělá, co se stane, když se nevyřeší a jak postupovat.
Realizace návrhů a doporučení
Následně můžeme provádět potřebné úpravy na základě doporučení z auditu. Něco vyřeší programátor, ale spoustu věcí jsme schopni opravit my. Proto zde spolupráce zdaleka nemusí končit.
Auditem to může jenom začít, pokračovat to může:- pořádným tuningem XML feedu,
- automatizovaným biddováním, pravidelnou prací s párováním a další.
Co od nás získáte?
- Popis stavu a zjištění technických chyb.
- Doporučení jak srovnávače vylepšit.
- Vyšší návštěvnost a tím pádem i zvýšení tržeb.
- Přesně zjistíte stav vyhledávačů zboží. Kde jste a kam dál směřovat.
Vydělávejte více, nechte si prověřit inzerci na srovnávačích