Chcete na svém webu provést úpravy, změny nebo vylepšení?
Nejprve popište výchozí stav, určete slabá místa, stanovte priority a poté zrealizujte doporučení.
3 důvody pro vypracování analýz:
- odhalíme chyby a nedostatky,
- doporučíme vhodná řešení,
- odhalíme nové příležitosti.
Analýza webu (technické SEO)
Základní odrazová analýza. Web musí být přístupný vyhledávačům a ti mu musí rozumět.
- kontrola indexace a přístupnosti
- kontrola SEO on-page faktorů
- duplicity, přesměrování a rychlost
Odstraněním chyb uděláte velkou radost vyhledávačům.
Analýza použitelnosti
Než začnete investovat do internetové reklamy, ověřte si, zda lidé váš web vůbec umí používat.
- navigace, vyhledávání
- přítomnost CTA (výzva k akci)
- doporučení a vylepšení
Uživatelé se musí na webu cítit dobře, neházejte jim klacky pod nohy.
Analýza klíčových slov
Nakopněte návštěvnost webu do nebeských výšin. Miřte přesně na svou cílovou skupinu.
- podklady pro kvalitní informační strukturu webu
- odhalení potenciálu možné návštěvnosti
- přesná definice nových cílových stránek
Váš správce PPC a copywriter vás budou za Analýzu klíčových slov milovat.