Analýza klíčových slov


 

Stavíte nový web či e-shop a potřebujete vyřešit strukturu?
Nechte si vytvořit Analýzu klíčových slov (KWA).

Analýza odpovídá na otázky:

  • jak váš business lidé hledají,
  • jaký je potenciální odhad trhu,
  • jak pojmenovat kategorie či filtry,
  • jak je v průměru drahá inzerce v PPC reklamě,
  • jak by měla vypadat struktura webu.
 

Chci Analýzu klíčových slov

 

Hlavně získáte doporučení. Co na webu zlepšit, kde zapracovat, co vyhodit. Přehledně. Nebojte, s realizací vám pomůžeme. Rádi.

 


Co klíčovka řeší?

Originální šablona

Cílové stránky na webu

Hlavní úkol analýzy je určit, zda na webu jsou odpovídající cílové stránky. Jste schopni uživateli odpovědět na jeho dotazy ve vyhledávání?

SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Vylepšení stávajících stránek

I když cílová stránka existuje, často je možné ji vylepšit. Např. o synonyma. Zvýší se tak návštěvnost i Skore kvality reklamy pro PPC.

Pomůžeme vám s obsahem webu

Trendovost

Výstup obsahuje i hledanost za jednotlivé měsíce v roce. Z dokumentu lze vyčíst sezónnost. Např. kdy začít spouštět PPC kampaně pro kategorie.

Responsivní web

Příležitosti a relevance

KWA obsahuje ke každému klíčovému slovu záznam o relevanci, ale i příležitost. Např. e-shop může produkt doplnit, přestože jej momentálně nemají.

Redakční systém

Výstup pro PPCčkaře

Specialista podle analýzy vytváří strukturu kampaní. K tomu mu pomáhá i cena za proklik a relevance. Aby neinzeroval na nesmysly.

Postup realizace Analýzy

  • 1

    Vyplňte vstupní dokument

    Vyplníte nám vstupní dokument pro KWA, kde budou např. Klíčová slova spojena s Vaším byznysem, weby konkurence, cílové skupiny aj.

  • 3

    Sběr dat

    My z těchto základních klíčových slov vydolujeme fráze, která lidé v souvislosti s tématem hledají. Očistíme je, aby v analýze nebyly nesmysly a duplicity. Získáme k nim data o hledanosti, kolik stojí průměrná cena za proklik na web, trendovost a další.

  • 3

    Doplňte data k sesbíraným slovům

    Zde přichází Vaše první práce na Analýze. Potřebujeme vědět, jak jsou jednotlivá klíčová slova důležitá.

    K frázím nám doplňte:

    • zda jsou slova relevantní,
    • jakou mají pro vás business hodnotu,
    • zda na ně inzerovat,
    • cílovou stránku na webu (pokud existuje).
  • 3

    Vyplnění dimenzí a školení

    Vyplňování dimenzí je rutinní manuální práce. Můžete ji udělat sami. Naučíme vás to na celodenním školení věnovaném Analýze klíčových slov. Vyplatí se vám. V případě potřeby samozřejmě vyplníme dimenze za vás.

  • 3

    Výstupy z Analýzy

    Na základě doplněných dimenzí připravíme výstupy. Kontingenční tabulky s hledaností jednotlivých dimenzí, grafy hledaností. Aby bylo vidět, jak jsou které sekce silné. Pro jaké výrazy má smysl vytvářet kategorie, které patří do parametrických filtrů či štítků.

  • 3

    Import do Collabimu

    Klíčová slova doplníme do Collabimu, což je nástroj, který k dotazům zobrazuje např. pozice ve vyhledávání na Seznamu a Google, podíl na trhu, aktuální hledanost a další ukazatele.

Ceník Analýzy klíčových slov

Klasifikační
Od 10 tis. klíčových slov

Mám zájem

Klasifikační
Do 10 tis. klíčových slov

Mám zájem

Analýza dotazů
Pro základní přehled

Mám zájem

Klíčová slova s potenciálem trhu

Klíčová sleva se sezónností

Klíčová slova s náklady za proklik

Přehledný výstup

Grafy s potenciálem trhu

Doplnění dimenzí

Návrh struktury webu

Školení jak s Analýzou pracovat

Výstup v SEO nástroji Collabim

od 31 990 Kč

Mám zájem

od 10 990 Kč do 30 990 Kč


Mám zájem

od 4 990 Kč do 9 990 Kč

Mám zájem

 

Ceny jsou uvedeny bez DPH.



K analýze doporučujeme objednat školení. Naučíme vás s analýzou pracovat. Jak podle ní optimalizovat web, aby jej vyhledávače a hlavně uživatelé milovali.

Testimoniály





Jsme vyškolení profesionálové:

Ověření Sklik

sklik.cz

Zakládáme si na bezpečném a transparentním přístupu ke klientům. Účet je pouze klienta, se všemi daty. Žádné sdělování hesel. My máme nasdílený přístup. Za naše znalosti a proklientský přístup jsme získali titul Ověření Sklik.

Ověření Zboží.cz

Zbozi.cz

Za profesionální a otevřený přístup ke klientům jsme získali titul Ověření Zboží.cz. Využijme společně srovnávače naplno.

Google Partners

Máme možnost exkluzivní podpory AdWords, členství v komunitě, aktuální informace. Jsme zváni na vybrané akce Google. Čím jsme si to zasloužili? Prokázanými znalostmi, hospodařením s rozpočty a výkonem kampaní u našich klientů.

Heureka partner

heureka-badge-partner-webprezent-small

Mezi prvními víme o změnách v Heurece. Máme možnost účastnit se workshopů i osobních setkání. Víme o novinkách dřív než ostatní. Pojďte do toho s námi.


Nestřílejte naslepo, nechte si vypracovat Analýzu klíčových slov

Napište nám nebo zavolejte

Petr Jiránek

Petr Jiránek

U nás budete jak v bavlnce, postaráme se o váš projekt se 100% péčí.

  777 279 355

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.