Stavíte nový web či e-shop a potřebujete vyřešit strukturu?
Nechte si vytvořit Analýzu klíčových slov (KWA).
Analýza odpovídá na otázky:
- jak váš business lidé hledají,
- jaký je potenciální odhad trhu,
- jak pojmenovat kategorie či filtry,
- jak je v průměru drahá inzerce v PPC reklamě,
- jak by měla vypadat struktura webu.
Hlavně získáte doporučení. Co na webu zlepšit, kde zapracovat, co vyhodit. Přehledně. Nebojte, s realizací vám pomůžeme. Rádi.
Co klíčovka řeší?
Hlavní úkol analýzy je určit, zda na webu jsou odpovídající cílové stránky. Jste schopni uživateli odpovědět na jeho dotazy ve vyhledávání?
I když cílová stránka existuje, často je možné ji vylepšit. Např. o synonyma. Zvýší se tak návštěvnost i Skore kvality reklamy pro PPC.
Výstup obsahuje i hledanost za jednotlivé měsíce v roce. Z dokumentu lze vyčíst sezónnost. Např. kdy začít spouštět PPC kampaně pro kategorie.
KWA obsahuje ke každému klíčovému slovu záznam o relevanci, ale i příležitost. Např. e-shop může produkt doplnit, přestože jej momentálně nemají.
Specialista podle analýzy vytváří strukturu kampaní. K tomu mu pomáhá i cena za proklik a relevance. Aby neinzeroval na nesmysly.
Postup realizace Analýzy
Vyplňte vstupní dokument
Vyplníte nám vstupní dokument pro KWA, kde budou např. Klíčová slova spojena s Vaším byznysem, weby konkurence, cílové skupiny aj.
Sběr dat
My z těchto základních klíčových slov vydolujeme fráze, která lidé v souvislosti s tématem hledají. Očistíme je, aby v analýze nebyly nesmysly a duplicity. Získáme k nim data o hledanosti, kolik stojí průměrná cena za proklik na web, trendovost a další.
Doplňte data k sesbíraným slovům
Zde přichází Vaše první práce na Analýze. Potřebujeme vědět, jak jsou jednotlivá klíčová slova důležitá.
K frázím nám doplňte:
- zda jsou slova relevantní,
- jakou mají pro vás business hodnotu,
- zda na ně inzerovat,
- cílovou stránku na webu (pokud existuje).
Vyplnění dimenzí a školení
Vyplňování dimenzí je rutinní manuální práce. Můžete ji udělat sami. Naučíme vás to na celodenním školení věnovaném Analýze klíčových slov. Vyplatí se vám. V případě potřeby samozřejmě vyplníme dimenze za vás.
Výstupy z Analýzy
Na základě doplněných dimenzí připravíme výstupy. Kontingenční tabulky s hledaností jednotlivých dimenzí, grafy hledaností. Aby bylo vidět, jak jsou které sekce silné. Pro jaké výrazy má smysl vytvářet kategorie, které patří do parametrických filtrů či štítků.
Import do Collabimu
Klíčová slova doplníme do Collabimu, což je nástroj, který k dotazům zobrazuje např. pozice ve vyhledávání na Seznamu a Google, podíl na trhu, aktuální hledanost a další ukazatele.