Sklik: Hvězdičky u textových inzerátů

Sklik začal u inzerátů ve vyhledávání zobrazovat hodnocení inzerenta formou hvězdiček. Tedy podobně, jak to známe z Google Ads.

Co je k tomu potřeba?

  • Propojení se Zboží.cz nebo Firmy.cz
  • Alespoň 10 recenzí
  • Minimální hodnocení alespoň a více hvězdiček.

Našim klientům se již hvězdičky zobrazují, viz náhled inzerátu.

Zobrazení hvězdiček v reklamních inzerátech Skliku

 
 

Sklik: Lookalike publika z konverzního kódu

Od června jde v Skliku zacílit na lidi, kteří se chovají podobně, jako vaši zákazníci. Resp. svým profilem jim odpovídají.

Nyní Sklik umožňuje oslovit uživatele na základě konverzního kódu. Můžete tak získat ještě relevantnější reklamu.

Našim klientům máme v plánu tuto novinku otestovat ještě před Vánocemi.

 
 

Google Nákupy: Kontakt na zákaznickou podporu

V nové verzi Merchant Center (Google Merchant Center Next) bude nově možné přidat kontakt na zákaznickou podporu.

Zároveň půjde doplnit informace o vrácení zboží. Tyto kroky pomohou k vyšší zákaznické důvěře.

 
 

Zboží.cz: Nový vzhled administrace

Báli jste se chodit do administrace Zboží.cz kvůli její složitosti a nepřehlednosti? Zkuste to nyní. Administrace dostala nový kabát – intuitivnější a modernější.

Navíc přibyly nové přehledy. Diagnostika v přehledném grafu upozorňuje např. na duplicitní produkty nebo špatně nastavenou dopravu či Výdejní místo. Našim klientů již kontrolujeme a inzerci vylepšujeme.

 
 

Google Ads: Upgrade DSA a Display kampaní na Performance Max

V Google Ads účtech je již k dispozici možnost upgradu Display a DSA kampaní na Performance Max (v české verzi Maximálně výkonná kampaň).

Je tak vidět, že tato kampaň bude mít čím dál větší váhu. U našich klientů máme v plánech převod postupně ohlídat.

 
 

Obnova certifikátu od Heureky

Máme radost. Splnili jsme opět certifkační testy a můžeme se i nadále pyšnit odznakem Heureka Partner.

Našim klientům o srovnávače pečujeme už řadu let a kromě Heureky máme ocenění i od Mergada či biddovacího automatu Bidding Fox. Podívejte se na naši kompletní sbírku certifkátů.

 
 

Google Nákupy: Náklady na dopravu

Od 13.6.musíte v Merchant Center uvádět náklady na dopravu.

Bez toho nezůstanou Vaše produkty v nabídce na kartě Nákupy (u reklamních inzerátů i neplacených záznamů).

Naši klienti již mají dopravu vyřešenou z minulosti, nebylo tedy potřeba nic upravovat.

 
 

Sklik: Nové cílení – Lookalike publika

Od 7.6. jde v Skliku zacílit na lidi, kteří se chovají podobně, jako vaši zákazníci. Resp. svým profilem jim odpovídají.

Díky tomu je možné rozšířit zásah a oslovit další relevantní uživatele. Nejedná se primárně o výkonnostní kampaň.

U našich klientů postupně zařazujeme otestování kampaně do plánů.

 
 

Nasazení kampaní Microsoft Ads

Chcete se svést na vlně OpenAI? Hledáte další zdroj tržeb?

Koukněte na stránku Microsoft Ads kampaně a obraťte se na nás. Již máme nasazeno u prvního klienta a máme radost z dobrého poměru cena / výkon.

 
 

Přechod na Google Analytics 4

Již jste přešli na GA4? Ještě ne? Máte nejvyšší čas. Neriskujte ztrátu dat. Budou Vám chybět.

Koukněte na stránku Nasazení Google Analytics 4 a obraťte se na nás. Naši klienti již mají měření implementované a jsou připraveni na konec klasických Universal Analytics v červnu 2023.