Pojem spojený s internetovou reklamou. Vyjadřuje kvalitu (efektivitu) reklamního sdělení.
Co je přesně míra prokliku
Poměr. V procentech. Vzoreček.
Příklad výpočtu:
Pokud se tedy reklama zobrazí 1 000 uživatelům, ale pouze 10 uživatelů na reklamu klikne, CTR je rovno 1 %.
Proč by vás to mělo tak zajímat?
Nízké CTR velmi často zvyšuje cenu PPC reklamy.
Běžné hodnoty CTR
Průměrné hodnoty CTR je těžké stanovit.
- vyhledávací síť
- obsahová síť
Co zvyšuje hodnotu CTR?
- copy
- relevance
- lepší pozice
Další zdroje
CTR není pouze záležitostí PPC reklamy, ale i e-mailmarketingu a přirozeného vyhledávání – organických výsledků. Míra prokliku také může mít jedno z měřitelných a zaznamenávaných KPI ukazatelů.
CTR není až zas tak směrodatné, důležitější je konverzní poměr (KP).