Chcete být vidět na Facebooku? Pak bez placené reklamy jen těžko pochodíte.
Zjistěte, jaké možnosti a kam se můžete dostat s Facebook reklamou.
Obsah
- Akvizice fanoušků
- Dynamický remarketing pro produkty
- Statický remarketing
- DPA – Dynamická reklama
- Lokálně zaměřené kampaně na služby
- Nábor zaměstnanců
Akvizice fanoušků
Chcete začít vytvářet obsah na Facebooku? Aby měl smysl, potřebujete relevantní publikum. K tomu vám pomůže kampaň na nábor fanoušků Facebook stránky.
Výhody
- Během několika měsíců můžete získat stovky relavantních fanoušků, na které lze cílit obsah.
- Propagace cílená na fanoušky je obvykle výkonnější a levnější, než oslovování nových lidí na FB.
- Jeden ze zdrojů pro tzv. Look a like publika.
Dynamický remarketing na zviditelnění produktů
Základní kampaň pro e-shopy. Lidem se zobrazují produkty, které si zobrazili. Také zboží, které vložili do košíku, ale nekoupili. A určitě nechcete jen tak nechat odejít člověka, který byl tak blízko k objednávce.
Jedná se tedy o výkonnostní kampaň, kde je primárním cílem navýšit tržby z Facebook Ads.
Výhody
- Cílíte na lidi, kteří vás znají. Jde o levnější a efetivnější reklamu, než oslovování akvizičně nových zákazníků.
- Uživatel vidí cenu i obrázek produktu. S větší pravděpodobností nakoupí.
- Běží automatizovaně z XML feedu. Reklama je tedy stále aktuální.
Statický remarketing
Inzeráty se zobrazují lidem, kteří již navštívili váš web. Tudíž jde o velmi relevantní publikum. Ideální pro připomenutí např. konkrétní kategorie na webu.
Jedná o velmi důležitou, základní kampaň. Obzvlášt, pokud nemáte e-shop a neběží vám Dynamický remarketing.
Oproti dynamickému remarketingu je výhoda v tom, že implementace je velmi jednoduchá – stačí základní kód Facebook pixelu. Je tedy vhodný nejen pro e-shopy, ale i pro služby.
DPA – Dynamické reklamy cílené na akviziční publikum
Vzhledově jde o velmi podobnou reklamu jako Dynamický remarketing. Rozdíl je v cílení. U DPA reklamy oslovujete nové publikum, které v poslední době nebylo u Vás na webu.
Tato reklama je ideální na různé akce či představení sezónních produktů. Viz příklad reklamy s velikonočními produkty.
Lokálně zaměřené kampaně na služby
Máte lokálně zaměřené služby?
Facebook umožňuje cílení jak na menší obce, tak na velká města, vč. vzdálenostního okruhu (např. Ostrava + okruh 50 km kolem).
V případě potřeby je možné okruh zúžit ještě cílením na zájmy – např. automobily, nákladní auta, luxusní automobily apod.
Nábor zaměstnanců
Sháníte lidi do teamu? Dejte to vědět světu. Facebook reklama je na to ideální.
Je možné vytvořit klasický příspěvek i Facebook Jobs, což je funkce od Facebooku, přímo určená k pracovním inzerátům.
Kampaň opět můžete regionálně cílit a případně zúžit zájmy nebo oborem.
Chcete i vy podobný typ reklamy? Kontaktujte nás. Rádi vám kampaně nastavíme.
Chcete také vytvořit kampaně na Facebooku?