Chcete být vidět na Heurece a na Zboží.cz? Líbí se vám produktové inzeráty ve vyhledávačích Google a Seznam? Dostaneme vás tam. Zároveň vám kampaně vyladíme tak, abyste co nejvíce využili jejich potenciál.
Zbožové srovnávače obecně patří k nejvýkonnějšímu kanálu e-shopů. Proto byste zde neměli chybět. Registrace a základní nastavení v jednotlivých systémech je však dnes moc málo. To má již každý majitel e-shopu. Kromě toho, každý zbožový srovnávač jiné požadavky.
Počáteční analýza
Detailní informace o eshopu
Společně vyplníme co možná nejvíce informací:
- konkurenční výhody (např. doprava zdarma)
- možnosti platby
- typy dopravy, apod.
Více vyplněných informací = větší důvěra a informovanost potencionálního zákazníka = větší pravděpodobnost nákupu.
Marže na produktech
Vybrané skupiny produktů vytáhneme do popředí vhodným biddováním.
EAN kody
Zjistíme, jak jste na tom s EAN kódy. Ty jsou důležité především pro Zboží.cz, které podle nich páruje produkty.
Co pro vás můžeme udělat v Heurece a Zboží.cz?
- Nastavení vyšší ceny za proklik u produktů, na kterých máte vyšší marži – produkty se pak budou zobrazovat na vysokých pozicích.
- Skrytí nejlevnějších produktů – aby vám lidé neproklikali kredit na položkách s cenou např. do 100 Kč.
- Doplníme klíčová slova do popisu produktu – toto pomůže lepší vyhledatelnosti zboží.
- Zkontrolujeme, zda váš XML feed neobsahuje závažné technické chyby.
- Před Vánoci vám nastavíme funkci „Doručení do Vánoc“.
- Ve spolupráci s vaším programátorem nastavíme měření konverzí.
- Vykomunikujeme potřebné záležitosti s podporou Heureky, Zboží.cz.
Heureka
Speciálně pro Heureku upravíme kategorie zboží podle její specifikace. Toto je velmi důležité pro spárování produktů.
Zboží.cz
Speciálně pro Zboží.cz zařídíme toto:
- Konkurenční výhodu ve výpisu (bude vidět, že máte např. dopravu, či osobní zboží zdarma)
- Produkty se párují na základě EAN kódů. Bez nich je to problém. Zboží.cz však poskytuje nástroj pro ruční párování produktů. Naučíme vás s ním pracovat, případně se domluvíme na naší spolupráci.
Seznam Produktové inzeráty (PLA)
Jakmile jste zaregistrováni na Zboží.cz a na Sklik.cz, máte možnost využít produktové inzeráty. Zboží z XML feedu se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání Seznamu – a to vč. obrázku, a ceny produktu. Nemusíte se o nic starat – vše potřebné nastavíme.
Máte již zbožové srovnávače Heureka a Zboží.cz nastavené? Provedeme audit cenových srovnávačů, abychom odhalili chyby a navrhli příležitosti ke zlepšení.
Google nákupy, PLA
Google nákupy se v České republice příliš nepoužívají. Registraci na Merchant Center však potřebujete proto, abyste mohli využít Google PLA.
Google produktové inzeráty (PLA)
Stejně jako u Seznam PLA máte možnost, aby se vaše zboží (vč. obrázku, názvu a ceny) zobrazovalo ve vyhledávači Google. K tomu je potřeba propojit Google nákupy s AdWords.
S vaší asistancí nastavíme vše potřebné.
Ostatní srovnávače (HyperZboží.cz, Srovnáme.cz a další)
Ostatní zbožové srovnávače mají oproti předním vyhledávačům zboží minimální návštěvnost. Nicméně právě vám mohou dobře fungovat, jelikož konkurence není tak veliká.
Doporučujeme vyzkoušet – vložit nízký kredit. Dle efektivity se poté rozhodneme, zda do nich vkládat další peníze a případnou optimalizaci.
Chci od vás nastavit zbožové srovnávače
Využijte potenciál vyhledávačů zboží.
Kontaktujte nás přes objednávkový formulář, či na emailu info@webprezent.cz.