Postaráme se o vaši PPC reklamu. Od počáteční analýzy přes založení / přebrání účtu, tvorbu kampaní až po následnou správu. Specializujeme se na Sklik, Google AdWords, Facebook.
Kampaně pohlídáme, aby dosahovali stanovených cílů.
Počáteční analýza
Na začátku je potřeba si sednout a ujasnit si několik věcí:
- Cíle, aneb čeho chcete PPC reklamou dosáhnout. Možná je vaším cílem pouze zvýšit povědomí o značce a být více vidět. Ve většině případů, ale chcete zvýšit tržby vašich služeb, či eshopu.
- Marže na produktech – důležité hlavně proto, abychom věděli, zda-li se reklama stále vyplácí.
- Cílovou skupinu. Velmi důležité. Rozhodně to nejsou „všichni“. Mohou to být maminky z okolí Prahy, domácí kutilové, ženy mezi 30 a 50 lety sledující módu apod. Cílovou skupinu je potřeba na začátku dobře ujasnit. Na jejím základě budeme cílit reklamu a promlouvat k těm správným lidem.
- Vaše konkurenční výhody
- USP (unikátní prodejní argument)
- a další věci, které potřebujeme znát, abychom mohli začít tvořit PPC kampaně.
O co všechno se postaráme?
- Vytvoření nového účtu, případně o to, abyste jste nám předali účet stávající. Na Facebooku již obvykle osobní profil máte. S vaší asistencí (přes vzdálenou správu) vám založíme Business Manager – firemní účet na Facebooku.
- Pomůžeme vám při dobíjení kreditu, či nastavení fakturace.
- Tvorba PPC kampaní dle stanovených cílů z počáteční analýzy.
- Následnou správu PPC kampaní (Sklik, AdWords), kde se vám postaráme o:
- Kontrolu vyhledávacích dotazů (jak vás lidé hledají). Nechodí na váš web přes nerelevantní slova jako „bazar“, „zdarma“, apod? Postaráme se o to, aby se toto nestávalo.
- Přidávání a testování reklamních inzerátů, stopování neúspěšných.
- Odhalíme neúspěšné kampaně, či reklamní sestavy (nedosahují stanovených cílů) a zastavíme je, aby vám nečerpaly peníze z kreditu.
- Přidáme k reklamám rozšíření – odkazy na podstránky, telefonní číslo, konkurenční výhody a další. Vaše reklama se ve výsledcích vyhledávání opticky zviditelní a pomůže potencionálním klientům.
- Zkontrolujeme, jak se vyvíjejí pozice reklamích inzerátů,
- Dlouhodobě klademe důraz na snižování ceny za proklik.
Sklik
Sklik má dnes mnoho možností. Nemusíme se zaměřit jen na klasickou reklamu ve vyhledávání na Seznamu, ale i na tyto věci:
Sklik retargeting
Znovu oslovení lidí, kteří již navštívili váš web. Návštěvnici se dnes rozhodují mnohem déle, než něco koupí, především, pokud jde o dražší věc. Proč se jim tedy nepřipomínat?
Produktové inzeráty (Sklik PLA)
Znáte to – produkty i s obrázkem. Efektivní a účinné. No, řekněte, nechtěli byste to také?
PPChit
Produktové reklamy ve vyhledávání Seznamu. Narozdíl od klasických ručních kampaní pracujeme s XML feedem – jsme schopni pokrýt celý sortiment a do inzerátu vložit např. i cenu, která zůstane vždy aktuální. Návštěvník tak vidí, kolik ho bude produkt stát, jeho název i vaši konkurenční výhodu.
To ale není vše. Sklik dnes již umí cílit např. i na zájmy lidí (co si dlouhodobě prohlížejí na internetu, v poslední době často nakupují).
Sklik jde velmi rychle dopředu a bylo by škoda toho nevyužít.
Google AdWords
V AdWords má mnohem více možností, než Sklik. Proto se v něm laik velmi snadno ztratí.
Remarketing, PLA, i cílení na zájmy najdeme i zde, ale v ještě propracovanější formě s širším využitím a detilnějším nastavením. Některé typy kampaní, např. DSA (dynamické reklamy ve vyhledávání), byste v Skliku hledali marně.
Google AdWords má navíc tu výhodu, že můžeme cílit i na zahraničí.
Facebook ADS
Na Facebooku dnes lidé tráví mnoho času. Zároveň mu dávají obrovské množství dat, které my můžeme velmi dobře použít v reklamě:
Proklik na web
- Cílená reklama podle věku, vzdělání, rodinného stavu, zájmů, apod.
- Remarketing – návštěvník přijde na váš web a vy se mu následně budete připomínat na Facebooku, kde tráví večery. Proč toho nevyužít?
Akvizice fanoušků
Placená forma získávání fanoušků stránky. Investice se vám nevrátí hned, ale v průběhu dalších měsíců, či let. Tito lidé od vás nakoupí dodatečně – např. díky vašemu příspěvku z Facebook stránky.
Zní to zajímavě, že?
Kontaktujte nás přes formulář, či na emailu info@webprezent.cz a nechte vytvořit PPC kampaně, optimálně i s následnou správou.