Analýzy nejsou o ničem jiném než o hledání nových informací, může se jednat o chyby, překážky či o nové příležitosti na trhu. Informace jsou to nejcenější, získáte informace o tom, zda zákazníci Vašeho webu nemají problém dokončit objednávku či z kterých vyhledávačů a odkazů k Vám chodí nejčastěji.
Analýza použitelnosti
Nejzákladnější analýza při jakékoli tvorbě (nejen webových stránek). Uživatel by neměl mít problém danou věc používat. Zjišťuje se vše o navigaci, logické struktuře webu, umístění základních prvků (logo, primární a sekundární navigace, vlastní obsah, doplňující info) na správných místech.
Analýza klíčových slov
Než začneme nový web vytvářet vyhotovíme základní analýzu klíčových slov, dle které navrhneme logickou strukturu webu (sekce, podsekce a jednotlivé stránky). Dále tato analýza slouží pro podrobnější SEO optimalizaci, tvorbu a správu bannerových a PPC reklamních kampaní či budování zpětných odkazů (linkbuilding).
Analýza návštěvnosti
Díky tomu, že Váš web kontinuálně sledujeme díky měření návštěvnosti webu jsme schopni zpětně zjistit veškeré informace o příchozích návštěvnících na Váš web, dozvíte se například z jakých stránek k Vám návštěvníci přicházejí, kde se vyplatí prodloužit reklamu, a kde nikoliv.