Inzerujete na Facebooku? Používáte Facebook Pixel pro remarketing a měření konverzí? Pak vás bude zajímat změna související se změnami v iOS 14 společnosti Apple.
Důrazně doporučujeme nainstalovat Facebook Pixel Conversion API (nazýváno také CAPI), abyste nepřišli o data.
Proč řešit Facebook Pixel Conversion API?
CAPI místo javascriptu využívá volání na straně serveru. Facebook Pixel je postavený na javascriptovém řešení a bez souhlasu uživatele se jeho aktivita nezaznamená. V budoucnu byste tak mohli přijít o značnou část uživatelů, kterou pixel zaznamená (cca 8 až 16 %).
Nastavení CAPI
Pro úspěšné nastavení je potřeba:
- Využívat Business Manager.
- Využívat firemní ověřené e-maily (minimálně správce, který CAPI nastavuje).
- Nainstalovaný Facebook Pixel.
Jak na to?
- Vygenerujte token v Business Manageru:
- Běžte do sekce Zdroje dat.
- Zvolte Facebook Pixel.
- Vygenerujte přístupový token.
- Následně implementujte na web.
- Zkuste otestovat funkčnost:
- Vložte URL webu.
- Sledujte zobrazení událostí. Jakmile vidíte u událostí Zpracováno, máte token implementovaný správně.
Jste náš stávající klient? Máte e-shopové řešení E-shop Rychle? Facebook Pixel Conversion API vám vyřešíme. Stačí nám přístup do administrace webu. V opačném případě vykomunikujeme s vývojáři.
- Microsoft Ads: Jaké jsou výhody a úskalí? - 4.6.2023
- Tahák pro vyhodnocování (KPI reporty) - 27.2.2022
- Nastavení Facebook Pixel Conversion API - 12.3.2021