Jak importovat kampaně do Skliku? Jak přidávat nové sestavy do stávají kampaně?
Pojďme se na Sklik Import podívat zblízka.
Obsah:
- Nové PPC kampaně
- Aktualizace stávajících PPC kampaní
- Export obrázkových reklam – responzivní reklamy / bannery
- Praktické tipy od Skliku
Každému importu předchází export. Proto je v článku nejdříve export z AdWords Editoru a následně import do Skliku.
Nové PPC kampaně
Vytvořili jste nové kampaně a chcete je dostat z AdWords Editoru do Skliku?
Mrkněte, jak na to.
Export kampaní z AdWords Editoru
- Označte požadované kampaně přes CTRL+SHIFT.
- Exportujte vybrané kampaně z AdWords Editoru. Cesta: Účet -> Exportovat -> Exportovat vybrané kampaně a reklamní sestavy.
- Potvrďte vybrané kampaně.
- Uložte v předvybraném formátu .csv.
Import nových kampaní do Skliku
- V Skliku zvolte možnost Nástroje -> Import kampaní.
- Přes tlačítko +Přidat soubor vyberte .csv, které jste vyexportovali z AdWords Editoru.
- Zaškrtněte vybraný soubor.
- Nastavení importu můžete přejít. Při importu nových kampaní nemusíte nic hlídat. Pokračujte dál
- Zkontrolujte, zda Sklik nehlásí závažné chyby.
- Importovat.
Aktualizace stávajících PPC kampaní
Přidali jste do kampaně nové sestavy, které chcete nyní dostat i do Skliku?
Mrkněte, jak postupovat.
Export nových sestav z AdWords Editoru
- Rozbalte kampaně, jejichž sestavy chcete exportovat. Sestavy označte pomocí CTRL+SHIFT.
- Exportujte vybrané sestavy z AdWords Editoru. Cesta: Účet -> Exportovat -> Exportovat vybrané kampaně a reklamní sestavy.
- Zkontrolujte, zda máte vybrané sestavy, které chcete.
- Vyexportovaný soubor uložte.
Import sestav do stávající kampaně
- V Skliku zvolte možnost Nástroje -> Import kampaní.
- Přes tlačítko +Přidat soubor vyberte .csv, které jste vyexportovali z AdWords Editoru.
- Zaškrtněte vybraný soubor.
- Pozor na Nastavení importu. Vyberte, že nechcete importovat nastavení týkající se kampaní:
- Časové plánování kampaní.
- Regionální cílení kampaní.
- Nastavení vyhledávací a obsahové sítě kampaně.
- Pokud nezaškrtnete, původní nastavení se vám přepíše. Smažete si rozšíření o zápis z Firem, časové plánování apod.
- Ověřte, že máte vybraný Aktualizační režim.
Zkontrolujte, zda Sklik nehlásí závažné chyby.
- Importovat.
Export obrázkových reklam
Chcete z AdWords Editoru vyexportovat bannery, či responzivní reklamy a naimportovat je do Skliku i s obrázky?
Postupujte stejně jako při běžném exportu. Při ukládání ale nezapomeňte změnit Typ souboru na Soubory CSV s obrázky v archivech ZIP (*.zip).
Praktické tipy od Skliku
Sklik na svém blogu sepsal praktické návody na základě FAQ. Mrkněte – Importujte do Skliku snadno a efektivně.
Kam dál?
- Jak na PPC reklamu ve Vyhledávací síti (rozcestník).
- Rychlá Analýza klíčových slov.
- Tvorba PPC kampaní v AdWords Editoru.
- Import PPC kampaní do Skliku.
- PPC CheckList.
- Microsoft Ads: Jaké jsou výhody a úskalí? - 4.6.2023
- Tahák pro vyhodnocování (KPI reporty) - 27.2.2022
- Nastavení Facebook Pixel Conversion API - 12.3.2021