Firemní identita


Co je firemní identita?

Firemní identita (Corporate Identity) je jednotná a originální tvář firmy. Vizuálně odlišuje a jasně identifikuje vaši firmu a vystupování mezi konkurencí. Cílem firemního vizuálu je jednotná prezentace firmy a zajišťení zapamatovatelnosti pro vaše zákazníky či obchodní partnery.

Proč byste měli mít firemní identitu?

  • Firemní identita tvoří základ profesionální firemní prezentace
  • Dává vašim službám a produktům jednotnou tvář a jasnou myšlenku
  • Kvalitní vizuální styl je konkurenční výhodou
  • Vyjadřuje originalitu, jedinečnost, firemní kulturu a prestiž
  • Jednotné vystupování firmy a snadná identifikovatelnost
  • Zajišťuje efektivňější propagaci a komunikaci firmy

Co je obsahem firemní identity?

Obsah firemní identity není jasně daný a tvoříme jej na základě potřeby vaší firmy. Důležité je, aby jednotlivé prvky identity byly ve vaší firmě využity v plném rozsahu.

Základy firemní identity tvoří:

  • Logo a logo manuál
  • Firemní prvky – vizitky, hlavičkový papír, firemní desky, poznámkové bloky, kalendáře, novoročenky, webová prezentace
  • Reklamní prvky – letáky, plakáty, bilboardy, inzertní bannery (web, tiskoviny)
 
 


Widget not in any sidebars