Co je firemní identita?
Firemní identita (Corporate Identity) je jednotná a originální tvář firmy. Vizuálně odlišuje a jasně identifikuje vaši firmu a vystupování mezi konkurencí. Cílem firemního vizuálu je jednotná prezentace firmy a zajišťení zapamatovatelnosti pro vaše zákazníky či obchodní partnery.
Proč byste měli mít firemní identitu?
- Firemní identita tvoří základ profesionální firemní prezentace
- Dává vašim službám a produktům jednotnou tvář a jasnou myšlenku
- Kvalitní vizuální styl je konkurenční výhodou
- Vyjadřuje originalitu, jedinečnost, firemní kulturu a prestiž
- Jednotné vystupování firmy a snadná identifikovatelnost
- Zajišťuje efektivňější propagaci a komunikaci firmy
Co je obsahem firemní identity?
Obsah firemní identity není jasně daný a tvoříme jej na základě potřeby vaší firmy. Důležité je, aby jednotlivé prvky identity byly ve vaší firmě využity v plném rozsahu.
Základy firemní identity tvoří:
- Logo a logo manuál
- Firemní prvky – vizitky, hlavičkový papír, firemní desky, poznámkové bloky, kalendáře, novoročenky, webová prezentace
- Reklamní prvky – letáky, plakáty, bilboardy, inzertní bannery (web, tiskoviny)
Widget not in any sidebars